Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
In dit boek onderzoekt Olga Bogdashina het effect van verschillende manieren van waarnemen en leren op de ontwikkeling van communicatie en taal bij kinderen met autisme. Ze beoogt hiermee een theoretische basis te ontwerpen om stoornissen bij communicatie en taal bij autisme te begrijpen. Ze benadrukt hoe belangrijk het is om bij ieder individueel persoon met autisme de aard van de nonverbale signalen te onderkennen, met als oogmerk tot een gedeelde manier van verbale communicatie te komen. Zij geeft een verklaring waarom een bepaalde benadering alleen maar werkt bij sommige kinderen met autisme en niet bij andere. (Bron: covertekst)
Taalverwerving ; autisme. --- Neuropathology --- Orthopedagogics --- autisme --- kinderen met een beperking --- Personality development --- communicatie --- personen met een beperking --- Aspergersyndroom --- #PBIB:+105.65 --- #KVHB:Aspergersyndroom --- #KVHB:Autisme --- syndroom van Asperger --- 462.4 --- orthopedagogiek --- Taalproblemen --- taalverwerving --- Autisme --- Autistische kinderen --- Taal --- Onderwijs : Leerlingenbegeleiding : Leerstoornissen : Autisme --- autistische kinderen --- PHL-Healthcare 12 --- Asperger (syndroom van) --- taalproblemen --- 120169.jpg --- Taalverwerving ; autisme --- autismespectrumstoornis (ASS)
Choose an application
0-441-2378-4
Autisme. --- Orthopedagogics --- Neuropathology --- Psychiatry --- autisme --- orthopedagogiek --- Autism --- Asperger's syndrome --- Miscellanea --- Mind and body --- Health aspects --- Psychology --- Parents --- Medical personnel --- Patients --- departement Gezondheidszorg 08 --- Asperger (syndroom van) --- theory of mind --- #KVHB:Autisme --- #KVHB:Aspergersyndroom --- Autisme --- Aspergersyndroom --- Kinderen met gedragsproblemen --- autismespectrumstoornis (ASS)
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|